

Stuurbekrachtigingssysteem druksensor
Producteigenschappen Stuurbekrachtigingssysteem druksensor
Productpresentatie
De druksensor van het stuurbekrachtigingssysteem bewaakt en regelt de oliedruk onder hoge druk circuleert in de linker- of rechterkamer van de krachtcilinder wanneer aan het stuur wordt gedraaid.
De gegevens worden vervolgens naar de ECU verzonden om de hogedruk stuuroliepomp te regelen. Tegelijkertijd werkt het stuurwiel op de hogedrukolie-aandrijfcilinder om het sturen te vergemakkelijken en de manoeuvreerinspanning te verminderen.
Het product heeft een goede betrouwbaarheid en lange levensduur, en is geschikt voor het werken in de barre omgeving van autosystemen.
Caractéristiques
Bedrijfsdruk | 0 ~ 10,6 MPaG (instelbaar bereik) |
Precisie |
±1,0%FS (lineariteit, hysteresis, herhaalbaarheid) Totale foutband: ±3,0%FS (-35℃~+120℃) Er is ook een versie met hoge precisie beschikbaar |
Bedrijfstemperatuur | -35 ℃ ~ + 120 ℃ |
Opslagtemperatuur | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Beschermingsdruk | 15,9 MPaG |
Barstdruk | 20 MPaG |
Werkplek | hydraulische olie |
levensduur | 3 miljoen volledige cycli |
Vibrations | 11g (50 ~ 2000 Hz) |
Elektrische interface | YAZAKIRK03FB |
Beschermingsniveau | IP69K |
Materiaal van de behuizing | SWRCH22A-DA |
Drukaansluiting | M12 × 1,25 |
Voedingsspanning | 5,0 ± 0,25 V gelijkstroom |
Uitgangsspanning | 0,5 ~ 4,5 V DC (instelbaar over een bereik van 5 V) |
Stroom leveren | 10 mA (maximaal) |
Impedantie | 10 KΩ (typisch) |
Uitgangsresponstijd | 3 mS |
Bescherming tegen overspanning | 40 V DC |
Omgekeerde spanning | -40 V DC |
Beveiliging tegen kortsluiting | ja |
ESD | 15 KV |
EMC (512 MHz tot 1 GHz) | 50 V / m |
EMC (1 MHz tot 512 MHz) | 100 V / m |
Deze producten kunnen interesseert u
