Druksensor voor airconditioning in auto's - vrouwelijke aansluiting

auto-airconditioning-druksensor kan de koudemiddeldruk van het airconditioningsysteem meten voor realtime ECU-bewaking, de systeemcontrolestrategie optimaliseren, het stationair toerental verlagen en energie besparen.Door de hoge meetnauwkeurigheid kan de computer een optimale regeling van het airconditioningsysteem bereiken.

Producteigenschappen Druksensor voor airconditioning in auto's - vrouwelijke aansluiting

Deze druksensor voor auto-airconditioning kan de koudemiddeldruk van het airconditioningsysteem meten voor real-time monitoring via de ECU, de systeembesturing optimaliseren, het stationaire toerental verlagen en energie besparen.

Druksonde vrouwelijke connector
Technische tekening Automotive airconditioning druksensor
Werkdruk

0 ~ 4.6Mpa (instelbaar bereik)

Precisie

± 1,0% FS (lineair, hysterese, herhaalbaarheid, kalibratie)

Volledige foutband

± 1,5% van volledige schaal (-20 ° C tot + 85 ° C) of ± 2,5% FS (-40 ° C ~ + 135 ° C)

Bedrijfstemperatuur

-40 ° C ~ + 135 ° C

Opslagtemperatuur

-40 ° C ~ + 150 ° C

Beschermingsdruk

9.2Mpa

Barstdruk

13.8Mpa

Vloeistof meten

HFC134a, PAG-olie

levensduur

5 miljoen volledige cycli

trilling

11 g (50 ~ 2000 Hz)

Elektrische interface

Packard #12065287

Beschermingsniveau

IP65

Materiaal van de behuizing

aluminiumlegering A6061-T6

Drukaansluiting

7/16-20UNF-2B

Voedingsspanning

5.0 ± 0.25 VDC

Uitgangsspanning

0.5 ~ 4.5VDC (instelbaar in het bereik van 5V)

Stroom leveren

10mA (maximaal)

Impedantie

10KΩ

Uitgang reactietijd

3mS

Bescherming tegen overspanning

16VDC

Omgekeerde spanning

-14 VDC

Beveiliging tegen kortsluiting

oui

EMC (512 MHz - 1 GHz)

50 V / m

EMC (1 MHz - 512 MHz)

100 V/m

ESD

15KV