Stuurbekrachtigingssysteem druksensor

Deze druksensor van het stuurbekrachtigingssysteem detecteert de waarde van de hogedrukoliedruk in de linker of rechter cilinderkamer wanneer het stuurwiel draait en verzendt de verkregen gegevens naar de ECU om de stuuroliepomp te besturen . Tegelijkertijd duwt de hogedrukolie de cilinder om de besturing lichter te maken en wordt de kracht die nodig is om de besturing te besturen verminderd.Het product heeft een hoge betrouwbaarheid, een lange levensduur en is geschikt voor gebruik in zware auto-omgevingen.

Producteigenschappen Stuurbekrachtigingssysteem druksensor

Technische tekening Stuurbekrachtigingsdruksensor diagram
Werkdruk

0 ~ 10.6MPa (instelbaar bereik)

Precisie

± 1,0% FS (lineair, hysterese, herhaalbaarheid)

Volledige foutband

± 3,0% van volledige schaal (-30 ° C tot + 100 ° C) - Een andere versie met hoge precisie is beschikbaar

Bedrijfstemperatuur

-35 ° C ~ + 120 ° C

Opslagtemperatuur

-40 ° C ~ + 150 ° C

Beschermingsdruk

15.9Mpa

Barstdruk

20Mpa

Vloeistof meten

hydraulische olie

levensduur

3 miljoen volledige cycli

trilling

11 g (50 ~ 2000 Hz)

Elektrische interface

YAZAKIRK03FB

Beschermingsniveau

IP65

Materiaal van de behuizing

SWRCH22A-DA

Drukaansluiting

M12x125

Voedingsspanning

5.0 ± 0.25 VDC

Uitgangsspanning

0.5 ~ 4.5VDC (instelbaar in het bereik van 5V)

Stroom leveren

10mA (maximaal)

Impedantie

10KΩ

Uitgang reactietijd

3mS

Bescherming tegen overspanning

40VDC

Omgekeerde spanning

-40 VDC

Beveiliging tegen kortsluiting

oui

EMC (512 MHz - 1 GHz)

50 V / m

EMC (1 MHz - 512 MHz)

100 V/m

ESD

15KV