
Producteigenschappen BINNENTEMPERATUUR- EN VOCHTIGHEIDSSENSOR MET CAN-PROTOCOLUITGANG (CANopen)
De KSTH 104 temperatuur- en relatieve vochtigheidssensor is ontworpen om de temperatuur en relatieve vochtigheid van de lucht te meten in ruimtes die beschermd zijn tegen water. In het segment van railvoertuigtoepassingen wordt het gebruikt om beide variabelen in passagierscompartimenten van treineenheden en wagons te meten en maakt het deel uit van het controlesysteem voor temperatuur en relatieve vochtigheid.
De KSTH 104 temperatuur- en relatieve vochtigheidssensor bestaat uit een kunststof geribbelde kop waar een printplaat met de individuele sensoren en een converter is geplaatst om communicatie via de CAN-bus tot stand te brengen. De temperatuur en relatieve vochtigheid worden gemeten door een gemeenschappelijke interne sensor, waarvan het signaal wordt verwerkt in een microprocessor en wordt omgezet in een CANopen uitgangssignaal met de CiA DS 301 specificatie. De sensoren voldoen aan de beschermingsindex IP 30 volgens EN 60529. Een passend ontwerp en hoogwaardige materialen zorgen ervoor dat de sensor niet storend is, zelfs niet in interieurs met hoge esthetische eisen. U kunt de kleur van de doos wit of grijs kiezen.
De KSTH 104 temperatuur- en relatieve vochtigheidssensor is ontworpen om te werken in een chemisch niet-agressieve omgeving; het gebruik ervan moet worden gekozen in overeenstemming met de temperatuur en de chemische bestendigheid van de afzonderlijke sensoren. De bedrijfsomstandigheden voor een correcte werking zijn:
- Omgevingstemperatuur nabij de sensor: -40 tot 80 ° C
- Relatieve omgevingsvochtigheid: 0 tot 95% (vochtigheid zonder condensatie)
- Atmosferische druk: 87 tot 106 kPa
TESTS, VERKLARING, KALIBRATIES
Typekeuringen worden uitgevoerd door een aangemelde instantie volgens de norm EN 50155, zoals gewijzigd, Spoorwegtoepassingen - Elektronische apparatuur gebruikt op rollend materieel, Art. 12.2.9, 12.2.11
- Elektromagnetische compatibiliteit volgens EN 50121-3-2, zoals gewijzigd
- Isolatietest volgens EN 50155, zoals gewijzigd
- Schok- en vibratietests volgens EN 61373, zoals gewijzigd
Het product voldoet aan de parameters volgens EN 45545-2, zoals gewijzigd, Brandbeveiliging van spoorvoertuigen - Deel 2: Eisen voor het brandgedrag van materialen en componenten. De materialen voldoen ook aan de eisen van de brandveiligheidsnorm NFPA 130, zoals gewijzigd.
Deze producten kunnen interesseert u

