

Differentiële druksensor voor auto's
Producteigenschappen Differentiële druksensor voor auto's
Productpresentatie
De verschildruksensor, gebruikt in automotoren, Realtime monitort het drukverschil tussen de voorste en achterste uitlaatdeeltjeskanalen. Geïntegreerd met de elektronische regeleenheid (ECU) optimaliseert het de controlestrategieën om schadelijke emissies te verminderen en te voldoen aan de emissienormen. Dit product maakt gebruik van de geavanceerde MEMS-technologie, gebaseerd op een MEMS-druksensorchip met piëzoresistief effect en een ASIC-chip signaalconditionering met hoge prestaties. Het biedt hoge precisie, snelle respons, verhoogde betrouwbaarheid en opmerkelijke stabiliteit, terwijl het zuinig is.
Caractéristiques
Bedrijfsdruk | 0~50kPaG (bereik kan worden aangepast) |
Precisie |
±1,0 % FS Totale foutband: ±1,0%FS (-20℃~+85℃) ±1,5% FS (-40℃~+140℃) |
Bedrijfstemperatuur | -40 ℃ ~ + 140 ℃ |
Opslagtemperatuur | -40 ℃ ~ + 140 ℃ |
Beschermingsdruk | 100 kPaG |
Barstdruk | 150 kPaG |
Werkplek | auto uitlaat |
levensduur | ruim een miljoen keer |
Vibrations | 10g (50Hz-2Hz) |
Beschermingsniveau | IP69K |
Materiaal van de behuizing | PBT+30%GF |
Voedingsspanning | 5,0 ± 0,25 V gelijkstroom |
Uitgangsspanning | 0,5 ~ 4,5 V DC (instelbaar over een bereik van 5 V) |
Stroom leveren | <10 mA |
Uitgangsresponstijd | <10 ms |
Bescherming tegen overspanning | 16 V DC |
Omgekeerde spanning | -14 V DC |
Beveiliging tegen kortsluiting | ja |
EMC (150 kHz ~ 2,5 GHz) | 50 V / m |
EMC (80 MHz ~ 3 GHz) | 100 V / m |
ESD | 15 KV |
Deze producten kunnen interesseert u
