Levering binnen 3 tot 5 weken
Automotive transmissieoliedruksensor
- Aansluiting M10 × 1,25-6
- -40 tot +140 ° C
- 0 ~ 60 bar
- Automatische transmissie
Nauwkeurig monitoren motoroliedruk met behulp van onze sensor, het verzenden van gegevens naar de ECU en het meterdisplay. Als er onvoldoende druk ontstaat, activeert de ECU een alarm en onderneemt actie om de motor te beschermen.
Met een keramische capacitieve structuurbiedt onze sensor uitzonderlijke betrouwbaarheid en een lange levensduur, ideaal voor veeleisende automobielomgevingen. De hoge nauwkeurigheid zorgt voor een nauwkeurige meting van de druk in het motorspruitstuk, terwijl de werking betrouwbaar blijft over het gehele temperatuurbereik, waardoor consistente prestaties worden gegarandeerd.
Bedrijfsdruk | 0~1000 KPaG (bereik kan worden aangepast) |
Precisie |
±1,5% VDC (-20℃~+85℃) ±2%VDC (-40℃~+150℃) Er is nog een versie met hoge precisie beschikbaar |
Bedrijfstemperatuur | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Opslagtemperatuur | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Beschermingsdruk | 20 bar |
Barstdruk | 30 bar |
Werkplek | motorolie |
levensduur | 3 miljoen volledige cycli |
Vibrations | 13g (100 ~ 400 Hz) |
Materiaal van de behuizing | A6061-T6 |
Drukaansluiting | NPV 1/2 |
Voedingsspanning | 5,0 ± 0,25 V gelijkstroom |
Uitgangsspanning | 0,5 ~ 4,5 V DC (instelbaar over een bereik van 5 V) |
Stroom leveren | 10 mA (maximaal) |
Impedantie | 10 kω PULL-DOWN |
Uitgangsresponstijd | 3 mS |
Beveiliging tegen kortsluiting | ja |
Bescherming tegen overspanning | 40 V DC |
Gelijkspanning | 16 V gelijkstroom 60 seconden |
Omgekeerde spanning | -14 V gelijkstroom 30 seconden |